Merhaba benim gibi bebeğini bekleyen anneler ben 31+3 günlük hamileyim ve artık burda gördüğüm gibi oğlumun renkli fotoğrafını görmek istiyorum farabi hastanesinde sadece ayda bir kilosunu öğrenip geliyorum boyu ve yüzünü de merak ediyorum sordum ve doktor burda yapmıyoruz dedi hangi hastanede görebilir oğlumu trabzon anneleri bilginiz varsa alabilir miyim ve ücret ne kadardır acaba? 🤰🏻💙