Ozgerginn doktor mükemmel bilgiliyse işleri de iyidir. Kendine bi cihaz alamamış mı diye sorgularım. Benm doktorumda 30 yıllık. Cihazı son sistem. Detaylı ultrasonumu falan hep kendisi yaptı. Başka hiç bi yere gitmedim. Her kontrolde renkli görüntü verdi. Yarın bi gün size zor gelir para veriyorsunuz bide karşılığını alamamış oluyosunuz