Nurcanakkaya Kızlar bebeğim çok hareketli normalde akşam yatınca aşırı hareket ediyor ama hareketleri azaldı akşamdan beri sizce ne yapmalıyım çikolata yedim soluma yattım ama Bi değişiklik yok
melzey Nurcanakkaya belki içerde artık yeri çok daraldığı içindir annesi ☺️ Dinlen güzelce endişelenme
Yasgul45 Nurcanakkaya canım yorduysan kendini normaldir az hareket etmesi bi süre dinlenmene bakmalısın artık ağırlaştık benimde çok oluyo bi gün baya hareketliyken bi sonraki gün azalıyo
ATC Nurcanakkaya benimde öyleydi 33 den sonra azalmıştı hareketleri doktor yeri daraldığı için demişti bebeğim de iriydi haftasına göre
Nurcanakkaya melzey yok bebeğim küçük haftasına göre aslında yeri rahat ama bildiğiniz bir şey varmı hareket etmesi açıısndan
Merve9642 Hareketleri azaldığı yada hissetmedigin zaman ballı süt içip soluna yat demişti doktorum bana bir saatte 5 kere hareket ederse problem yok demektir demişti inşallah işine yarar canım
Madinanin-Annesi Nurcanakkaya bende oldu doktora kosdum her sey yolunda dedi zamanla olucak yeri dar cikmak ustiyir dedi.Bide yagmurlu havada uyuyor.Sen haraketlerin say genede dikkat et.
Nurcanakkaya Madinanin-Annesi teşekkürler sayıyorum sürekli de normal de maşallah ı var prensesim güzel hareket ediyor bir an korktum ama az da olsa hareket etti yarında kontrol edeyim inşallah Bi sorun olmaz azalırsa gderm doktora hemn
Mercimekmom Nurcanakkaya aradığım post 35+3 bende de azalma oldu dürtüşlüyorum şeker yiyorum anca hissediyorum normal demekki
Mercimekmom Nurcanakkaya evet maalesef hele 30 da her gün sağlık ocağına gidiyordum hareket etmiyor diye 😂
mucizemm_3 Nurcanakkaya bizde 35 haftadayız hareketlerimiz bizimde azaldı heralde hareket edeceği fazla yer kalmadı