Ben mağazadan yaptım alışverişi. Aldığım şeyleri hesaplayarak aldım tam denk getirdm kendimce. Ama kasada bazı ürünler indirmde olduğu için eksik kaldı, bu sefer eksik kalan kadar bişi daha aldım. Ama olmadı öbür indirmde olan normal fiyat göründü falan yarım saat kasadan çıkamadım resmen, artık kıza fazlasını ödeyim neyse dedim. 2 çek kullandım ikisinde de üstüne para ödedim. Yani demem o ki bi değişikler kafa karıştırıyolar. Mağaza varsa direk mağazadan yapın internetten daha zor olur belki