snmsvrnzdmr benim ilk vurduklarında hastanede vuruldum koluma cam girdiydi tetenoz vurdular hiç unutmuyom kolum Davul gibi şiş derler ya oğle idi baya şişti buz kolanya 1 hafta donra indi. Şimdikini ebem vurduğu sadece hafid ağri aci kolumun üstünw yatıyodum gwcw onun acisi oluyodu dönemiyodum eşim yardimci oluyodu kolumu ufalıydı üstüne yatınca şişme mişme hiç bişi olmadi bende allaha şükür ler olsun