Ebusk25 bende de olmuştu, hamile değildim o zamanlar. göbek deliğinden şırıngayla ilaç verip kurutmuşlardı 5 günlük pansuman yapılıyor. geçti ve tekrarlamadı. ıslak kaldıgı için de oluyor kuru tutmak lazım.mantar ya da enfeksiyon olabilir dr a gitseniz iyi olur. kendi kendine geçmiyor çünkü.