Srpl07 Kızlar Benim son adet tarihime göre ben şuan 28+2yim. Ama dün doktora gittk 30 haftalık dedi. Ben şimdi neye göre hesaplama yapacağım. doktorun dediğine göre mi, Kendi adet tarihime göre mi ??
Oykuaygun Srpl07 kendi adet tarihine göre olması gerekiyor. Bazen bebişler önden gidiyor yada geriden geliyor. Şuan benim de 1 hafta geriden geliyor mesela 35im 34 olarak görünüyor
Denizyildizii Srpl07 adet tarihine göre hesapla cnm ultrason bu gün 2 hafta ilerde der yarın geride der. Asıl adet tarihindir. Doğum da o tarihe göre hesaplanır
Gmommysboy Srpl07 senn adet tarihin üzerinden bebeğin gelişimi takip ediliyor..vaktinde ,ileri,geri şeklinde
Srpl07 Denizyildizii Teşekkür ederm bende 28dim bi anda 30 deyince Eywah daha bişeyim hazır değil diye strese girdim 😀 yeni yeni yıkamaya başlıyorum kıyafetleri
Ekvatoral Srpl07 28+0 -28+6 arası 29. Hafta olarak geçer. Doktor 30 hafta dediğine göre 29+0 -29+6 arasında bşr hafta fark var görünüyor. Bazen ileri bazen geri geliyor çok endşşe etmeyin. İki üç hafta geriden gelenler oluyor başından beri onda geç döllenme olduğu düşünülüyor. Doktor diyor sat’ın bu diye.
Melek3858 Srpl07 Canım bende delirmek üzereyim o kadar güzel bi konu başlığı açtın ki benimde doktor adet tarihimden değil başka bir tarihten hesaplıyor sana sorulduğunda benim söylediğim tarihi söyle diyor bu ne saçmalıktır anlamadım
Srpl07 Melek3858 Herkes son adet tarihi üzerinden hesaplanıyor diyor 😊 ona göre bebek bir hafta geride veya ileride gelebiliyormuş ☺️ Bnde doktora sormamışım o kadr çok sorcak şey vardı ki insan unutuyor ☺️