Emosss35 Net olmamakla birlikte yüksek ihtimalle erkek olacagini soyledi doktorumuz sonra degisirmi 🙄🤔
Mom72626 Emosss35 13 haftalıkken bir başka doktor kız gördü kendi doktoruma gittim 15 haftalıkken yine kız demişti hatta 13 haftada kesin belli oluyor değişen diyenleri anlamıyorum demişti 🙄 19 aylık kızım var 🙏🏻
Ekvatoral Emosss35 Bize 12. Haftada tahmini erkek dedi. 17. E kadar her hafta gittik o sıra her gittiğimizde erkek dedi. Sonra da bir daha ne doktorumuz bişey dedi ne de biz sorduk ☺️
Emosss35 mucizem09_ kesin degil ama bacak arasinda gordum biseyler dedi ultrasonda 16+4 cikiyodu degisirmi acaba cinsiyeti farkli denen oldumu diye dusundum
Emosss35 Mom72626 ay allah bagislasin ama yanilan cok oluyor teyzemin bebegine kiz dediler doganadek dogumda oglumuz oldu aldigim kiz kiyafetlerini degistirdim 😂
Emosss35 Ekvatoral onumuzdeki ay kontrolde netlesir dedi 😊 ben sormamistim bile direkt doktor soyledi
Bsragrl Mrvee Yok artık ciddi misiniz :)) Kaç haftalık iken erkek dedi acaba ? Birde özelde mi dendi :) benimde 14. Hafta da %99 erkek dedi sırtı dönükken sizinkini görünce bi acabaya düştüm :)
irorkay Emosss35 aynen onda tam net olur ama doktorunuz kesin dediyse çok da değişeceğini sanmıyorum benimki değişmemişti