Thecellist Merhaba kızlar hamileliğimi yeni öğrendim 2 gün önce 935 çıktı beta sonucum bugün 2267 çıktı sizce doktora ne zaman gitmeliyim? Kese ne zaman gözükür?
bigunanneolucak Thecellist bana doktorum 1500 den sonra vajinaldan gözükür karından cok nadir demişti 🤗
elifemirasaf Thecellist son adet tarihiniz ne zaman benim 4+ 2 dün gittim kese göründü alttan muayene olmadım
Thecellist bigunanneolucak Daha önceden bi tane düşük yaptım tam da ilk muayene olduğum gün. Alttan muayene etmişti eve geldiğimde pembe lekelenme olmuştu sonrasında da düştü zaten o yüzden korkuyorum baya alttan muayene olmaya☹️
elifemirasaf Thecellist benim de 1 Mart proğrama göre 5+ 5 ama dün doktor 4+2 dedi bi sıkıntı yok dedi
Birgul Thecellist takip etmeye devam edin karından görünmesi için betanın biraz yüksel olması gerekiyor. Artıştan hesaplarsak tahminen 4-5 güne falan görürsünüz inşallah ☺️
Thecellist Birgul inşallah 3 bucuk senedir bekliyoruz ☹️ Aşılama yaptırdım tuttu sonrasında tüp bebek yaptırdık olmadı. Baya umudu kesmiştik yazın yine tüp bebek düşünüyoduk ki öğrendim. Baya korkuyoruz şu anda o yüzden ☹️
Sterre Benim de son adet tarihim 4 mart. Dün gittim doktora karından görünmedi kese, vajinal ultrasonla göründü ama küçücük. Belki aynı şeyi yaşarsınız diye haftaya gitmenizi tavsiye ederim.