32+5 olduk bugün pazartesi sancıyla doktora gittik doğum başlamış dediler bir buçuk cm açılma var dediler yatış yaptılar bebeğin ciğerleri gelişsin diye 2 doz iğne yapıldı ilaç vs sancılar durduruldu ama benim hala aşırı ağrılarım var kalamıyorum ve cok korkuyorum erken gelecek diye başına gelen var mi dayanır mi 36 ya kadar dayansa yeterli dedi doktor dua edin ne olur