Asyamira Merhabalaar, bebeğimin hareketlerini yaklaşık olarak 10 gündür net olarak hissediyodum fakat bugün hiç bir şekilde hissetmedim 22+2 günlük hamileyim, kuskulanıyorum tatlı da yedim ama maalesef hissedemedim. Bu haftalarda normal mi acaba? 😑😑
Mihrininannesi Asyamira normal canim korkma. Duzensiz olabiliyor. Benimde o hafta oyleydi birgun hissedip 2 gun hissetmedigim oluyordu.
Ayca0315 Asyamira Haftaya kadar düzensiz hissetmek normal diye biliyorum canım benimde öyleydi o haftalarda. İçini ferah tut canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabb’im 🤲
Mom090 Asyamira Bende 23+5 haftalık hamileyim. 3 gün üst üste hissettim baya kıpır kıpırdı. Bugün 1-2 kere hissettim. Bebişlerimiz bazen uykuyu fazla uyurmuş. Doktorda hamilelik geçirmiş arkadaşlarım hep öyle demişti. Kanama ve ağrın yoksa korkma kuzum ☺️
Mom5444 Asyamira normal canım benimde öyleydi o haftalar 🐣 sonrada 26 27 haftada öyle olmuştu doktoruma sordum oda her dönemde olabiliyor dedi buradada ara sıra okuyorum 37 haftada bile hareketsizlik hisseden var. Tabi insan çok endişeleniyor biliyorum ama yinede için rahat edicekse doktoruna bi danış 🙋🏻♀️💚 Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌞
Asyamira Mihrininannesi çok teşekkür ederim umarım oylediir, 10 gündür sürekli hissedince bir anda şüpheye düştüm 🙏😏😏
Asyamira Ayca0315 çok sağolunn inşallah öyledir, Rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde kucaklamayı nasip etsin 🙏🙏
Asyamira Mom090 Çok şükür ağrı ve kanama olmadı, sanırım normal şuanda olan. Hissedince sürekli hissetmek istiyor insan 🙏🙏☺️☺️
Mom090 Asyamira Aynen öyle bende bugün baya Hissettim ama kızım nazlı biraz uykusu derindi sanırım bende kıyamadım bıraktım🙈♥️
Asyamira Mom5444 Evet bir de ilk gebelik olunca insan fazlasıyla tedirgin olabiliyor en ufak sıkıntı da bile 🙊 sanırım çok da endişe edecek bir durum yok, herkeste olan bir seymis 🙏 çok sağolun hepimiz sağlıkla kucaklayalım inşallah 🙏☺️☺️