Ben 1 aydık bu iğneyi yaptırıyorum Sadece hafif yanma oluyor. İğne sonrası eğer orda kitle oluşuyorsa. İlaç orda toplanıyor denektir. Soğuk masaj yaparsanız düzelir. Yaptırdığınız kişiyi uyarın. Kasa denk geliyor olabilir. Bende bir kez hemşire kasa denk getirdi. 2 gün ağırdı kalçam