Gulcince Ozyurt Oğlumun adı Ege. Şimdi ikizlerim olacak ama cinsiyet belli değil kız olursa Ece ve Ela düşünüyoruz. Siz cinsiyetlerini kaçıncı haftada öğrendiniz acaba?
Fatmaada2015 Ozyurt hep haylimdi ama olmadı olsaydı Asya we Azra koyardım ama şimdi Asya Mira koyduk 34+4 deyiz ama fikir olsun Eda we Ela. Arya we Alya. Ayla we Ayda. Esma we Esra. Eylül we Ekim. Naz wer Nur olabilir aklıma bunlar geldi
Gulcince Humeyra350 ayy ne güzel bayağı erken öğrenmişsiniz. Bende haftaya 12 hafta olacağım inşallah söylerler
Gulcince Didi6 evet bu isimlerde uygun ama bekarlıgımdan beri hep Kızım olursa Ece ismini koymak istiyordum. İnşallah bu sefer olursa koyacağım 🤲🏻