Eliz21 Bugün kontrolüm vardı 31 haftalık olduk ama doktor bebeğin karın çevresinin gelismedigini söyledi böyle birşey yaşayan var mı 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı çok üzüldüm