busra123 Kızlar birşey sormak istiyorum. 37+2. Haftamdayım. Bebeğimin boyu 51 cm ve ters şuan doğum pozisyonuna geçmedi. Bugün doktor bana bebek uzun bu saatten sonra dönmez ve ters olduğu için kordon dolanabilir dedi. Başına gelen veya böyle birşey duyan var mı
Werwe Cnm bnce senin dr sezeryn yomk için oyle demiş olabilir bolca yuruyş yap ve egilme hareketleri yap dönüyor
busra123 Werwe kendi doktorum izinliymiş başka doktora muayene oldum o dedi. Kendi doktorum da sizin dediğiniz gibi yürü merdiven in çık son an a kadar bekleriz demişti. Bu doktor kafamı karıştırdı
Werwe busra123 bncede dinlemeyin ınu zaten hersey olacagına varıyor bnm ki son ana kdr normldi oglumda son dk sezeryana alındım
Werwe busra123 suyum gece glmşti görümcem dedi ki su gelince sancı glmez dedi gercktnde hiç sancım yoktu 2 saat fln kldım dgm hanede nst bglndı klp atışı yavaslıyor dediler acil aldılar🙄