Hirammm17363 İyi akşamlar 13 haftalıkken özelde cinsiyeti kıza benziyor denildi sonra devlete gittim 15+3 ken cinsiyeti sorduğumda göremedim dedi çokta bakmadı ugrasmadi yani devlet hastanesinde sizce cinsiyeti değişir mi net ne zaman öğrenebilirim
seda_00 Hirammm17363 canım bende 11. Haftada erkek dendi şuan 21 haftalığız erkek cinsiyeti . Ama ablamda 12. haftada erkek dendi 16.kız . Bir daha ki sefere öğrenirsin inşallah giderken çikolata ye bebek çok hareketli oluyor ve doktor görüyor net şekilde
Mervenzeee Hirammm17363 ben 18 haftamda net öğrendim , 12. Haftamda erkek demişlerdi en son net olarak kız dediler
Fidoss seda_00 bana özelde 11. Haftada erkek dedi 22. Haftamda devlete gittim bu haftda belli olmaz dedi 😀
seda_00 Fidoss ben en başından beri özele gidiyorum devlet hastaneleri pek ilgili olmadığı için ☺️Allah gönlündekini versin canım
Hirammm17363 Fidoss şaka gibi ya niye bu kadar ilgisizler bir daha asla gitmem devlete üçlü tarama testi için gitmiştim zaten 😄
Fidoss Hirammm17363 ilgisizlik artı birde cihazların birçok hastanede eski olması maalesef insanı devletten soğutuyor ki suriyeliler o kadar doğuruyor ki bize sıra gelmiyo😀