17 haftalık hamileyim . Malum ramazan ayı geldi ve ben hurmayı çok severim. Hurmanın doğumu kolaylaştırdığını biliyorum . Ama bu haftalarda yemek doğru mu yenir mi doktoruma sormadım internetten araştırdım net bir bilgi bulamadım . Sizlerden doktoruna sorup da bilgisi olan var mı bu konuda ?