Bernaaa33 bende de
29+6 da aynı sey oldu o gün çok is yaptım herhalde ondan hareketlerinde sıklıkta azalma vardi çok hafif hissediyordum gece yattım su tekme testi var ya onu yaptım 3 kere falan baya baya normal çıktı ama içime dert oldu ya ertesi gün doktora gittim nst bağladılar ultrason baktılar falan hersey normal hatta orada da kıpır kıpır oynuyordu ultrasonda falan görüyorduk hani hareketleri ama ben hala hissetmiyordum ya da çok az hissediyordum. Ama sonuçta bebek iyiydi 😊 önemli olan da oydu. Doktor pozisyon değiştirmiş olabilir ondan hissetmeyebilirsin falan dedi. Bebek iyi ama gene de huzursuz olursan emin olamazsan tekrar gel dediler. Ama önemli olan şu ilk tekme sayar kontrolu yapmak. 😊
Hastaneden döndük kıpır kıpır hissetmeye başladım tekrar 2-3 gündür de bir sorun yok. 😊