Kuzeyyyy canım endişelenme benim bebeğimin iki böbreğindede genişleme vardı her ay böbrek ölçümü yapıldı perinatolojide şimdi ise sadece sağ böbreğinde 5 mm. var genişleme, sol böbreği normale döndü sağ böbreğide iyileşcek inşallah allahın izniyle. Doğumdan sonra çocuk ürolojisine getirmem gerekiyor kontrol amaçlı.