24+5 haftalikim
ALLAH ISTEYEN HER BIR KADINA YASATSIN BU DUYGUYU AMIN..
Kizlar rahim agzi kisaligi dun ultrsnda dr 28 mm soyledi.
Progestam kullaniyorum zaten 6 aydir.
Yine kullanic zaten gunde 1 dafa aksamlar 200 .
Zaten biz catlatma ignemin sabahsi gunudnen bugine kadar esimle iliski yasamiyoruz.. dr soylemedi biz korktugumuz icin yasamiyoruz..
Dun ultrsn dr ama bana iliski yasamak uasak soyledi.
Dogum yapana kadar.
Ama nem normal dogum istiyorum. Duyduklarima gore normal dogum yapilmasi icin esinle duzenli iliski lazim. Bende 7 aydan sonra buni yapmayi dusunuyordm. Acikcasi..
Ama dun dr soyledikletinden sonra tedirgim oldum.