Fatos007 Acemianne12 Ay ben 😀. Benimki çok sancılı geçiyor birde oh be dünya varmış diyorum hep günüm geldiğinde.
Alyamm_ Acemianne12 Hiç özlemedim iyi böyle 😁 keşke dogumdan sonra da biraz geç olsa kızım da hemen adet olmaya başladım 😔
Ddmbcglu Acemianne12 hamileliğin en sevdigim yönü bu bence ne istemesi aman kalsın her ay acile iğne vurulmaya giden ben ohhhh dünya varmış diyorum 6 aydır 😂
Acemianne12 Ddmbcglu kesinlikle öyle ağrı kesici içerdim bende birde çok büyük rahatlık değil mi ped takma derdi yok pislik yok oh ne güzel
Alyamm_ Acemianne12 Valla herkeste farklı oluyor ben 40′ ım dan hemen 1 ay sonra normale döndüm. Arkadaşım 8 ay hiç olmadı. Ablam ilk çocukta 1 yıl 2. çocukta 1 buçuk yıl olmadı 😁
Beety26 Acemianne12 ben zaten bekarken bile ozlerdim. Cunki 5 6 7 aya kadar adet gormezdim ancak ilacla olurdum. Onun icin bana tuhaf gelmiyor. Gebelikte olmamak
Nelmali Acemianne12 ben olmadığımı bile unutmuşum o kadar rahat ve mutluyum eziyet dolu bir hafta nasıl ozler ki insan 😂🙈
kelebegimm07 Acemianne12 valla keyifler iyi böyle Hergun duş derdi yok ağrı yok ha oldum ha olcam yok. Beyaz pantolon giyme özgürlüğü var 🤣
Mne_Serra Acemianne12 ped takamıyorum alerji yapıyor su topluyor bikini bölgem o yüzden hicc özlemedim 😂😅