Balbocegi_ Yesimmm12 yalanci sancilar var bel agrisi berbat benim merak ettim aciklik varken agri olmamasi iyi birsey mi kotu birsey mi acaba
Zeyneperen Yesimmm12 uyku sancilar çok ağlilarımız çok bebek doğum posizyonunda Bakalım Acilarımız ne zaman dinecek
Ayca0315 Yesimmm12 37 haftalık olduk bizde ama ne bi sancı var ne de başka bişey canım 40 haftaya kadar beklicez dedi doktorum sancı çıkmadan çatı muayenesi yapmıyor mu acaba benim doktorum henüz çatı muayenesi yapmadı da
Yesimmm12 Balbocegi_ bilmem ben gecelri yatamiyorum her tualete kalkışınca suyum gelecek tedirginliği var 😥
Balbocegi_ Yesimmm12 benim bu ikinci doktorumda birsey demedi pozisyin almis dedi 40kadar bekliyelim gelmezse dedi sagolsun bakalim ne olcak aciklik var mi cok merak ediyorum bende
Yesimmm12 Balbocegi_ ben sancilandim acile gittim ve beni hemen dogumhaneye yolladılar içeri girer girmez çatala çıktım ebe baktı 1 bol parmak açıklık var dedi nst faln bağlandı sancılarım biraz azaldı eve gönderdiler haftaya gel dediler bakalım
Ayca0315 Yesimmm12 2 gün önce randevum vardı hiç sancım çıkmadı tekrar randevu oluşturduk 28 nisana o zamana kadar doğuma gelmezsen duruma göre bakicaz dedi sadece başka bişey demedi bana
Yesimmm12 Ayca0315 benim komsum da oleydi sancı faln yok geleceği yok diyodu iki gün önce bı sancı geldi sabahına doğurdu belli olmaz 😂
Ayca0315 Yesimmm12 Ay inşallah 🤣 sırt ağrıları uyutmuyo çünkü aglicam uykusuzluktan sabaha kadar geziyorum evin içinde deli divane gibi 🤣