mlkkk Hafsa123 benim tuttu ama fizyolojik bi olayın önceden bilinmesi ne kadar mantıklı😂 zaten iki ihtimal var sallasanız illaki doğru çıkar bi o kadar da yanlış çıkar 🤷🏼♀️
duygu0693 Bütün kuzenlerimde tuttu (9 kişi ) ben ve kardeşlerimde de tuttu bende şuan 7+1′im erkek görünüyor bakalım 😌
Ebru_ylmz Hafsa123 11 haftalık şuan cinsiyet belli değil bana da kız çıkıyo Çin takviminde bakalım ne olcak gönlümden geçen hep erkek ama tabiki sağlıklı olsun da 🤗
Pelin093 Benim 2 kizimdada tuttu görümceminde bi kizi bi oglu vardi ondada tutmustu.ama ama pek inanmam 😅
gunsa1 Hafsa123 11. Haftamda doktor erkek gibi görünüyor demişti. Çin takvimine göre de erkek gözüküyor. Bakalım pazartesi 16. Haftaya gitcez randevumuz var belki kesinleşir 🤰