Beety26 Kizlar 25 haftlik gebeyim. ALLAH ISTEYEN HER KESE NASIP ETSIN AMIN. Internetde baktim 25 haftalik bebek 660 qr olmali. Bende masAlllah olsun 970 qr cikti. Neden boyle olmus? Bebegin kq boyle olmasi sorunmu?
Senayyalcin Beety26 Sorun olsa doktor söylerdi internetteki veriler ortalama oraya uyacak diye birşey yok öyle olsa herkesin bebeği aynı kilo olurdu
nnurguler Beety26 merhaba, dün de aynı konuyu yazmıştınız sanırım. Doktorunuz bir sorun olsaydı söylerdi. Ayrıca internette yazan rakamlara çok takılmayın. Ortalam kilo veriyor. Hem de sayfadan sayfaya o rakamlar değişiyor. En güzeli sizi takip eden doktorunuz ile irtibata geçin o size en doğru şeyi söyleyecektir 🌼
Ozlem23 Beety26 benimkide haftasına gire ileri tombul olucak dedi doktor sizdede bı sorun olsa söylerdi bence doktorunuz
Vaveyla23 Benim de 25.haftada 800 gram çıktı doktor iyi sıkıntı yok dedi internette olan şeylere değil doktorunuza sorun bence
Ays0 Doktorun fazla demediyse hiç önemseme çünkü internette yazanla bir gitmiyor her kontrol sonrası baktım benim bebeğimle hafta ortalaması hiç tutmadı
momsboys Beety26 acıkcası cokta fazla değil bana 840 gr dendi o haftada. doktor 3900 4 kilo civarı dogar dedi