Hamiş anneler biz bugün 12 haftamıza girdik doktorum folik asiti ve progestan ını bırakmamı istedi doktordayken demedi d vitamini ve Demir ilaçı kullan diye sonra ben eve geldiğimde ben bir şey için doktoruma mesaj attım dedim hany ilaçları bırakıp hiçbirsey içmeyeyim mi dedi d vitamin ve Demir kullan dedi her gebege veriyorum diye sizde d vitamini ve Demir kullanıyormuşuz 3 ayınız da herkese veriliyor mu acaba