Sevda_ozkan1903 Sevda_ozkan1903 kızlar doktora gittim renkli ultrason istedim bunu verdi baş kısmı tuhafıma gitti sizce bi sıkıntı mı var acil yardım edin acil olsa doktorum söylerdi diyorum ama aklıma takılıyor sizce bi sorun mu var kafa kısmında yoksa normal mı bu 12+4 düşünmekten kafayı yemek üzereyim
Zeynepela1 Foto açılmadı fakat Haftası 12 ise kafasının vücudundan büyük olması gayet normal bu haftalarda diye biliyorum
Sympktz Bence bir sorun yoktur daha çok minik benim bebiş bile 18 haftalık ama tam insan yüzü gibi de değil 🙃
Gul2528 Sevda_ozkan1903 atmaya çalıştım fotoğrafı ama site açılmıyor hızlı resim o an hareket mi ediyor ne yapıyor anlamadimIMG_20210409_221548.jpg bende