aselmila17 Merhaba kızlar HAYIRLI akşamlar magnorm magnezyum toz suya karıştırılan ilacı içenler açım tokmu akşammı sabahmı içiyorsunuz bilen söyleteyebilirmi RABBİMİZİN izniyle gelsin evlatlarımız AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲🤲🤲🤲
esraizmirli aselmila17 tok içiyorum öğleden sonra 3 4 gibi içiyorum ki sabaha kadar etkisi sürsün diye ☺️
burcu_izmir aselmila17 tok karnına gece yatmadan içiyorum ben 🙋🏻♀️ gün içinde haraketli geçtiği için çok anlamıyorum ama gece ağrılarım daha çok oluyo diye yatmadan önce içiyorum daha etkili olması açısından
Dilek0809 aselmila17 ben günde 2 defa içiyorum tok olarak birini kahvaltı sonrası diğerini akşam 11 gibi
Mega123 gizemdogan Anladım teşekkür ederim. Bende 14 haftalığım merak ettim ne zaman verildiğini baya varmış daha 😇
yunusemreninannesii gizemdogan doktorum 20 haftadayım banada verdi ama ağrın olunca kullan dedi acaba hergün bende içsemmi
gizemdogan Mega123 Rica ederim bebeğim ♥️ kişiden kişiye değişebilir ama yine doktorunla görüşmende fayda var 🙏
Htcyalmanci aselmila17 eczaneci bana yemek yediğim esnada iç demişti yemekle birlikte öyle çok zor oluyor unutuyorum şimdi öğlen yemekten sonra içiyorum
Sseyhall aselmila17 ben aç karnına içerdim genelde çünkü bağırsak çalıştırıcı özelliği var kabızlık yaşayanlar aç karnına içerse faydası olacaktır.
gizemdogan yunusemreninannesii geçen hafta kontrolüm de sordum doğuma kadar devam dedi bana. Ama dediğim gibi kişiden kişiye değişir, doktorunuz en doğrusunu bilir♥️
Arnisa aselmila17 ben yatmadan önce tok karnına içiyorum. Sabaha kadar bacaklarım ağrımasın rahat uyuyayım diye. Günde 1 kere tok içiliyor. Genelde aynı saatlerde içiyorum