Ebru_yvz Ocak ayında 300 TL’ydi. Ama zam gelmiş olabilir. Ben memnun kalmıştım yarım saat sürmüştü. Sonrasında bilgilendirmesi falan da iyiydi.
Ebru_yvz hilal8689 bu konuda bilgim yok, ben detaylı için Alaaddin Bey’e gittim 21 haftalıktım. Hala devam ediyorum gitmeye
hilal8689 Ebru_yvz bende yanındaki Ertan Adalıya gidiyorum. Zaten muayene için 350tl ödüyoruz her ay. Detaylı için ekstra alırlar mı diye merak ettim.
Cansuu26 hilal8689 hayır ben edremitteyim Körfez hastanesinde kontrollerim gerçekleşiyor.Ertan beye sadece detaylı için gittim.
tugba9293 Esin91 detaylı yapıyorım mu dedi o an ? ben bu detaylıdan bişi anlamadım ertan hoca bana yaptı mı yapmadımı
gmzns Şehir hastanesinde bahar hanıma gittim gayet iyiydi bence aladdinede gidiyordum bıraktım tavırları hoşuma gitmiyor