Merhaba benim de 16+3 ben de hissedemedim daha .Sadece göğsümün altında gerilme gibi bir şey oluyor ama bebek oldğnu düşünmüyorum.🥲ne zaman hissetcem acaba diye kara kara düşünüyorum kontrolden daha pazartesi geldim bir dahaki görüşme 5 mayıs ama ben nerdeyse her gün bir bahane bulup görmek istiyorum ya:/ çok endişeneliyorum benim gibi olan var mı?