Ayln12 canım benim gebeliğimden haberim yoktu bilmeden uzun yola çıktık taa izmirden ağrıya 2 gün yol gittik sadece yemek yemek için durduk o zaman 4 haftalıktım, ordayken öğrendim bebeğimi ve dönüşümüzde de 8 haftalıktım yine aynı yolu aynı şekilde geldim biraz daha dikkatliydim tabi ama yine yemek ve uyumak için durduk sadece şükür hiçbi sıkıntı olmadı, ama tabiki herkesin bünyesi durumu hamileliği farklı o yüzden biz ne desek yalan olur bende olmadı yada oldu diye sendede aynısı olacak anlamına gelmez