Bayanlar dünden beri akıntım fazlaydı ıslaklık hissettirecek kadar. Bugün akşam üstü o kadar çok kasık ve bel ağrısı yaşadım ki kesin geliyor dedim. Ama çok şükür şimdi bişeyim kalmadı. Yerleşme esnasında olabilir mi yoksa gerçekten gelir mi adetim 🤦🏽♀️