irmk02 Kızlar 1 hafta gecikmeyle adet oldum bugün . Prowomen a başlamak istiyorum. Gebe kalma denemelerimizin 4. Ayına giriyoruz . Adetle mi başlamak gerekiyo yoksa sonra mı
[silindi] Ovulasyon testi kullanın derim yumurtlama gününüzü gösteriyor. Ben o şekilde hamile kaldım. 30 lu aldım 15 tane kullandım yumurtma gördüm bıraktım 🤭 şükürler olsun geri kalanı letgoya koydum bakalım😂😂
irmk02 Hemşireyim kızlar bu arada . Bir hemşire arkadaş vardı geçen hastaneye yattı hamileymiş meğersem aşılama denemiş iki defa olmamış prowomen la olmuş ,arkadaş mutlaka kullan dedi hamile kalamayacağımı düşünmüştüm ama bununla kaldım dedi hemde ilk ayda dedi
Bfduam E_T benimde ikinci kutu. İlk ay aldığında yumurtlama günlerinde daha ağrılı, derinden sızı hissetmiş miydin?
E_T Bfduam ilk kutuda değil de ikinci kutuda oturamiycak şekilde kasıklarım da belimde çok fena ağrı olmuştu
Bfduam E_T benimde tersine, ilk kutuda ağrım çok derinlerde oldu sızı gibi. Bu ay o kadar değil. Hamile kaldığında adet belirtilerim çok erken başlamış mıydı? Benim yumurtlama dönemimde başladı bir haftadan fazla sürdü, şimdi azaldı, bata iki haftam var.
E_T Bfduam Adet belirtilerim olaraktan hafif kasık ağrısı vardı ben hiç beklemiyordum birde düzensiz di önceki aydan 9 gün geçince test yapmıştım pozitif çıkmıştı
E_T irmk02 Hayır ben bir gün çektim öyle hafif kasık ağrısından Haric bel kasık ağrısı ndan kalkamiyordum oturamiyordum o ayda hamile olduğumu öğrendim
SerpilEsra irmk02 bendede pko yumurta tembelligi vardi oglumda prowomenle ilk gun gebe kaldm adet ol yada olma fark etmiyor