Aryamom süt tam anlamıyla geliyor aslında. Sadece ilk süt yani kolostrum bal gibi kıvamlı ve sarımsı olduğu için bebek de tam olarak çekemediği için insanların kafası karışabiliyor. Bir damlası bile bebeğinizi doyurur. Emzirdikçe de hem süt artar hem de bebek kuvvetlenir. Hiç kendinizi şartlamayın gelir mi gelmez mi diye. Olumlu düşünün güzel olsun 🤗