ebrualtnn eğer devlet hastanesine gidecekseniz kesinlkle gülüzar akçay..5dr denememden sonra o💕dr dan ya da alacagınız hizmetten ne beklediğiniz aslında konu..ben hem seferinde böbreğimden idrarıma kanıma kadar baktığı ve biraz hızlı olsa da yapmam gerekenleri anladığıma ikna olana dek anlattığı için onu tercih ettim özele de gittim evet hoşgeldinizler yarım saat muhabbet sohbet sonuç olarak aynı şey yapılıyor..7sene özel hastanede çalıştım ve olayın kesşnlkle hangi kurum farketmeksizin doktorun işini nasıl yaptıgıyla bittiğini net gördüm..iyi bir dr sağlık ocagındada prof koltugunda da iyi bir dr😌erkek dr ersan şener var bi de devletten..özelde de liv ve anadoludan öneriler okumuştum