Ben hep kıza olur diye düşünüyordum ismi hazırdı Eylül İkra koyacaktık. Eylül hem doğum günüm hem sevgililik hem evlilik yıl dönümümüz diye. Ama erkek olacak 😂 Allahın izniyle bir ismi rahmetli dedesinin ismi Behçet olacak bende onun yanına yakışacak bi isim arıyorum bulamıyorum bana da yardımcı olur musunuz 😊🙏🏻