Kızlar bazılarına bu saçma gelebilir ama doğum yaklaştıkça doğurmaktan korkuyorum şuan 33+5 olduk gelişimi 2 hafta önde doktorumla bugün ilk defa doğumu konuştuk doktorum normal istediğini söyledi benim fikrimi sordu ben hep nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin diyordum yine öyle söyledim. Ama bugünden itibaren korkmaya başladım sezaryen olursa doğum sonrası çekmekten normal olursa vajinal bozukluktan ve kesik olmasından korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum 😞