ilknur-34 Ben hamile olduğumu bilmeden önce bel ağrım çok fazlaydı ilk defa öyle ağrılar oluyordu hamile olduğum içinmiş sonralardan ağrı devam etti doktor tutunmaya çalışıyor normal dedi ama 3. Aydan sonra rahatladım biraz şimdi 5 buçuk aylık olduk 1 aydır arttı ağrılar karnımda büyüyor çünkü onunda etkisi var. İlk zamanlar bel ağrısı çok normalmiş bebek tutunmaya çalıştığı için adet ağrısı gibi ağrı da normal