Cigdembakar Son 2 haftada yani kanamam oldugu günden beri 4 kere gittim plasentada bi sorun olmadıgını sadece asagıda oldugu icin kanama oldugunu söyledi doktorum. Yarın tekrar gidicem kontrole insallah bi ilerleme vardır. Ama son 1 haftadır kahverengi akıntı şeklinde geliyo kan şeklinde değil buda iyi birşeymiş.