1PrensAnnesi hmm anladim, kanamalarin cokmu oluyodu? Ve ne yapiyordun evde mi hastanedemi kaliyordun? Benim
Dun gece ikinci kanamam oldu yine ama durdu simdi tekrar. Yane ne yapicagimi bilemedim, risk alip eve ciksam mi yoksa hastanedemi kalsam bilmiyorum. Haftalarcada durulmaz ki hastanede piskolojim bozuldu yiyip icemiyorum
Artik oda bebek icin saglikli degil. Allah buyuk insaAllah Rabbim bi kapi acarda benimkide cikar 😥