Hmm1234 kuzum doktorunu değiştirebiliyorsan onu değiştir. Eğer para peşinde olmasa bu testi sana yaptırmazdı zaten. Benim doktorum çocuğun down sendromlu çıksa aldırır mısın dedi hayır dedim. Boşver o zaman yapmayalım ki çok önemli de değil çünkü sadece bi tahmin yürütüyor 2li tarama kesin bi sonucu yok dedi. Senden tek istediğim detaylı tarama onun dışında hiçbirini yaptırmana gerek yok dedi. Bakma sen bunlara hamileleğini gayet keyifli geçir. Hastaneye para kazandırıcaz diye insanların mutluluğuyla oynuyorlar. Hamilrleğimi ilk öğrendiğimde bende böyle bi doktora gittim. Daha yeni gebe olduğumdan beta değerim 22 çıktı dış gebelikten tut, kimyasal gebeliğe kadar sürükledş beni. Moral verip hayırlı olsun diyeceğine bir daha test yapalım şöyle böyle dedi aptal adam.