Merhaba arkadaşlar bu 4 hamileliğim hepsi hüsranla sonuçlandı . Şimdide 7+2 hamileyim ve hep bir korku var içimde 2 dikkat ettim daha kasıklarım ağrımıyor normalde az oturuncu batardı kasıklarım şimdi hiç bir şey yok. Sadece bulantım var biraz . Bişey olmuşmudur diye çok korkuyorum varmı bilgisi olan