nuniturkmen Merhaba arkadaşlar benim hayırlısıyla kızım olacak isim konusunda cok kararsızım bana hem anlamı hemde güzel isim önerin aklımda sadece selin ismi var biz karar veremiyoruz😐
Nurtrky nuniturkmen bende kız ismi bulamyrm çok zor geliyor ama eylül nehir ve ada beğendiğim isimler bakalım kim ne yazcak😂
MeliSeliMelih nuniturkmen benim diş hekimin adı Ledeyna idi çok değişik ve hoş gelmişti… anlamı Allah’ın makamı demekmiş. Kızım olsaydı bi düşünürdüm bu ismi ama oğlum olcak 😄
ftm2946 nuniturkmen Lilya, zambak demek ayrıca saflığı ve temiz kalbi ifade ediyormuş 🌿 Elisa, o da cennet kapısında bekleyen meleğin adı demek 🌸🥰
Anneaksoy nuniturkmen eltilerimin kızlarının adları yaren, nefes, öykü benimde kız olcak bnde bulamadım