Taze_gebe vücutta bazen o günkü gerilmeden, şişlikten, giyilen kıyafetten vs. izler görülebiliyor. Ben d elam defa aaaa çatlamışım dedim ama değilmiş, istikrarlı bir şekilde sürmeye devam edin. Ama sadece lierac yetersiz bence, nemini uzun süre korumuyor. Daha yağlı birşeylerle destekleyin derim