11mrv11 merhaba canım bende pkos vardı doktorum inofolic verdi tam 3 ay düzenli kullandım doktorum bu ilacın pkosu geri plana atacağını ve gebe kalmama yardımcı olacağını söyledi 3 ay düzenli kullanım öneriyorum dedi ve tam 3. Ay gebe kaldım 🥰 bir kere çatlatma iğnesi denedik olması rahim filmi istediği ay da kaldım rabbim nasip etti. Sana tavsiyem ilacını mutlaka saati saatine kullan günde iki tane önermişti bana yarım saat bile geçirmedim günde 2.5-3 litre su tüket kilon varsa zayıfla bu sürede benim boyum 163 cm kilom 67 idi bakınca normal bi kilom vardı ama bu süre zarfında yememe içmeme dikkat edip spor yapınca 58 kiloyu gördüm ve hemen üzerine kaldım pkosu etkileyen şey kilodur düzenli beslenmedir inofolic takviye gıdadır. Eminim bu dediklerimi uygulayınca hamile kalacaksın 🥰 şuan 33+5 olduk kızımla rabbim sana da nasip eder inşallah yardımcı olabilmişimdir 🙏🏻