Ftm_08_61 Hanımlar bu bölgede oturup hangi hastaneye gidiyorsunuz hastane doktor tavsiye edermisiniz fiyat bilgisi verirmisiniz ben şimdilik. Şehir hastanesine gidiyorum ama çok uzak yakınlarda hastane araştırıyorum fiyatlar uçuk
ikincimucizemmmm Ftm_08_61 Reyap hastanesinde duygu hanıma gidiyorum çok iyi bir doktor tavsiye ederim 140 TL muayene ücreti veriyorum hastane çok temiz ve yenidoğan yoğum bakımı olduğu için tercih ettim
Hatice11 Ftm_08_61 Beylikdüzü’nde yaşıyorum Medilife hastanesine gidiyorum 🤗 muayene ücretim 135 tl doktorum Burcu betül hanım,normal doğum 1750 sezaryen bilmiyorum
Eylul_53 Ftm_08_61 Ben anadolu hastanesine gidiyorum Hakan kılınç beye muayene ücreti ise 110 TL ilk doğumumu da o hastanede yapmıştım bu 2.olcak çok memnunum 😌
ikincimucizemmmm Ftm_08_61 normal doğum paketi var şuanda 2500 diye hatırladım normal doğum sezertan 3500 lira yanlış hatırlamıyorsam bilgi almıştım ama unuttum aklımda bunlar kalmış
Ftm_08_61 ikincimucizemmmm iyimiş bazı hastanelere kıyaslarsan doktor ismini yazarmısınız belki giderim araştırıyorum bide paket içinde ne var acaba şimdi bu bazı hastaneler kapı süsü falan yapıyorlar
Ftm_08_61 Hatice11 fiyat bilgisi doktor bilgisi hastane Nasıl size zahmet meraketiklerimi söylerseniz 🙂🤭
Nuray051988 Hatice11 bende medilife gidiyorum ali Sunay a muayene 115 neden fark varki? Ben iş çıkışı gidiyorum
ikincimucizemmmm Ftm_08_61 yok canım sadece doğum öncesi senin tahlillerin ve bebişin kontrolü ve topuk kanı mevcut sadece doktorun adı duygu mutlu
Hatice11 Ftm_08_61 Yazdım,ben memnunum ilk hamileligimde Kolan hastanesine gidiyordum orda dogum yaptım doktorum baska bir sehre gitmeseydi yine oraya giderdim ama fiyatları acayip uçmuş,medilife daha iyi suan
gulnaz0604 Hatice11 Peki şöyle bir şey duydunuz mu 8000 tl yenidoğan yoğun bakımı için ödeniyor muş eğer bebek yoğun bakıma girmezse geri iade ediliyor muş geçen hafta sordum böyle dediler ilk defa duydum??
Oznerm gulnaz0604 hayır yenidoğan yoğun bakımı sgk karşılıyor, herhangi bir ücret talep edemezler. Eğer sgk yoksa isteyebilirler. Hemşireyim prosedür bu şekilde