Arkadaşlar merhaba 12+4 olduk fakat kusmalar, bulantılar vs devam ediyor. Çok halsiz düşüyorum. Kusmadığım zamanlarda da sanki yediklerim boğazımda birikiyor gibi orda top var gibi hissediyorum buda kussamda rahatlasam diye düşündürüyor sizde de oluyor mu ne yapmalıyım 😓😓