OZLEM_2576 Merhabalar. Doktorum bana folik asit kullanmamı söyledi ama receteme sadece vitamin yazmış . Normalde folik asit de yazması gerekmiyor muydu? Şu an ben hangisini tercih etmem gerektiğini bilmiyorum. Sizler hangisini kullandınız?
Samsunn55 OZLEM_2576 folidoce kullanıyordum ama 6 haftalıkken doktorum decavit önerdi ona başladım içinde bir çok vitamin ve folik asit var
MeliSeliMelih OZLEM_2576 vitaminin içerisinde folik asit vardır ekstra yazmamıştır. Vitamininizin içeriğini bi okuyun 😊
Cmdk Benimde doktor bi şey önermemişti ben de ablam çok iyi bi doktora gitmişti onun kullandığını kullandım Folidoce
Selly Hamile kalmadan önce folidoce aldım . Kaldıktan sonra ise imom kullaniyorum içersinde demir vitamin OMEGA hepsi var pahalı biraz ama diğer ilaçlarla gerek kalmadan hepsini içerdiği için tek hap olarak kullanıyorum
Yeterg Ben ilk üç ay sadece ocean mumy kullandım multivitamin 3. Aydan sonra dvit damla eklendi. Sadece folikasit kullanmaktansa bunun içerisinde bir sürü vitamin var diye bunu önerdi doktorum
Yeterg OZLEM_2576 hayır ben ocean mumy gebeliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum ve doğuma kadar kullancam dviti 3. Aydan sonra başladım
Cmdk Ben de ilk 3 ay sadece folik asit kullandım ondan sonrasında demir ilacı kullanmaya başladım içinde folik asitte olduğu için folidoceyi bıraktım ama bildiğim kadarıyla ilk 3 ay sadece folik asit kullanmak gerekiyo
cnskmc SOLGAR FOLACIN kullandım ben de hamile kalmadan önce baslamıstım doktorum cok dogru bir şey yapmışsın demişti tam 3 ay bitene kdr yetti içinde 100 tane var
Cmdk OZLEM_2576 devit kullanıylrjm demişsinizde devit 3 mü ampul ve damla şeklinde olan var bana doktor 16. Haftadan sonra kullan dedi onu daha yeni başladım ben
Cmdk OZLEM_2576 canım evet onunda içinde folik asit var sanırım ama miktarı az ilk 3 ay için folik asit çok önemli. Burda önerilenlerden birini alıp onu kullanmaya başlayın bence ya da tekrar doktorunuza danışın