Teacher-mom merhabalar, yeni gordum kusura bakmayin. Özok iş merkezinin 1. Katı, internette konumu var ihsan rua kliniği yazarsaniz rahatlikla bulursunuz. Aslinda doktor cok ilgili tum olcumlerini yapti ama bebegimin fotografinin renkli halini degil de siyah beyaz halinin çıktisini verdi.renkli halini videoya cektirdi sadece. Bir de kalbe bakmiyor, daha uzman birinin bakmasini tercih ederim diyor. Biz daha sonradan kalp icin universite hastanesine gittik. Yani dedigim gibi doktor iletişim olarak iyi ama bence detayli ultrason icin perinatoloğa gidilmeli diye düşünüyorum. Simdiki aklim olsa oyle yapardim.