Kizlar 06.04de doktora gittim bana donaxyl fitili yazdi 3 gün kullan dedi. 3 gün gecti ve bugün lor peynir gibi akintim vardi.. Sari dgl artik beyaz ama baya vardi yani baya baya ic camasirim baya batmisti :/ sizce normal mi? Fitil mikroplafi fln mi atiyor nasil oluyor acaba? Bilen var mi?:( artik düsünmekden yoruldum pazartesi doktoru aricam ama hafta sonu nasil dayancam:( lütfen bilen varsa bi yazsin.. Bebegime brsy olcak diye cok korkuyorum.. Daha 10+4 olduk:(