Kubraa64721 Merhabalar 14/9 ve üzeri tansiyonla normal doğum yapan varmı yoksa direk sezeryanmı diyolar??
Ezgiiii Kubraa64721 offf su tansiyon derdi tansiyonm yok idrrda protein cikti doktr zehirlnmeyle ilgiki bsy yok dedi ama ben kafayi yemk uzerym hayrlsyla evltlrmzi kucagmza alalam
Kubraa64721 Tugba9109 bende öyle düşünmüştüm yemeğime dikkat ediyorum dinlenip ölçüyorum yine öyle bide normal doğumda yorgunluk olucak stres olucak çok zor 11. Haftadan beri tansiyonla uğraşıyorum 32. Haftadayız salı kontrolüm var sağ salim doğda bi yeticek
Kubraa64721 Ezgiiii benimde tam tersi bi buçuk ay önce yapıldı idrar tahlili yoktu ama bu hafta gidicem belki yapar inşallah sağ salim doğsalar
Ezgiiii Kubraa64721 bende en son 1 ay once yaptrmstm dun aklima geldi yne yaptrym dedim cok az bi kacak.ama korkutmya yetti doktruma defalrca sordm zehirlnmyorz dmi dye ama kendime soz geciremyrm delrcm arrk
Kubraa64721 Ezgiiii herşey normal iki kere holter takıldı ilaç vermcm dikkat et dedi ediyorum gene aynı protein falan yok idrarda olsa zaten hemen doğuma alırlar yüksek tansiyon + protein ikisi daha zararlı
Kubraa64721 Ezgiiii kendini düşünmüyo ki insan sadece kendim olsam takmam ama bebeğime zarar gelsin istemem
Ezgiiii Kubraa64721 benm tansiyonm yok protein var ama bolca enfeksyin cikti hatta dun hastanede yattm bunun icin ona bagli oldgu soylendi
Kubraa64721 Balık hapı ve kan şurubu içiyorum onlar tansiyon çıkartırmı acaba şuan aklıma geldi 🤣 hastalık hastası ben hergün düşünüyorum ya gittiğimde doğum derse diye yada 37 den öncr bişey olurda doğum olursa diye kısmet yinede yaşıcaz görücez
Kubraa64721 Ezgiiii peki önlem amaçlımı yatırdı yoksa doğum içinmi belli hafta olana kdr yatıcakmısın
Ezgiiii Kubraa64721 enfeksiyonm btsn diye yattm cnm smdi evdeym bikac saatlgne yattm antibiyotk igneye baslndi uc gunlk antibiyotk ignem var